Nere men uppe på fem!

5 saker man inte behöver göra:
 
Sak 1. Man behöver inte skriva saker på facebook om man ändå inte tänker tala om för allmänheten vad det handlar om. Vad får man ut av det? Om man ändå bara ska svara "nä inget jag vill ta här.." när folk frågar t.ex vad som hänt, varför ska man ens då nämna nåt om det? Fatter inte.
 
Sak 2. Man behöver inte tycka om alla. Men man kan respektera alla.
 
Sak 3. Man behöver inte skriva som om man vore sitt eget spädbarn. Dom vet inte ens vad skriva är.
 
Sak 4. MAN BEHÖVER INTE SÄRSKRIVA.
 
Sak 5. Bli frisk, tydligen. Jag blir ju bara värre å värre.
 

Publiken säger
Postat av: Suzi & Kian

Nu tycker jag att du är vrång!
Medvänlighälsning (kolla så osärskrivet!) Kian

(Hehe...)

Svar: Alltså, bäbisar som INTE särskriver får såklart skriva hur mycket dom vill. I mitt hjärta finns undantag ;)
EgoElin

Postat av: Suzi & Kian

Haha!
High five på'ren döh:)

2013-03-02 @ 11:23:09
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback