Till haaaaaaaaavs!

JAG VAR FRISK PÅ KRYSSNINGEN.
Ja, jag skrek. Det var helt fantastiskt.
Tror vinden har vänt, nu är det min tur å ha lite flyt i livet.
 
Det var hemskt roligt där ute till havs. Nån gubbe påstod sig se rakt igenom mig, jag var från Italien, blev av med oskulden när jag var 13 (inte sant mamma!), hette Bella och var ihop med hans lillebror Kim. Mer än jag visste. Tror inte han hade speciellt bra koll på läget och såg nog rakt på sidan av mig istället för genom, typ.
En annan gubbe trodde jag var från Spanien eller Grekland och tyckte att killen som får mig på fall borde va världens lyckligaste. Äsch då, sa jag men jag höll ju såklart med innerst inne. Höhö.
En afrikan trodde jag var turk, black hair, black eyes and sooo beautiful. 
Det fanns säkert nån som ville slå mig också, men det är ju inte riktigt lika kul.
 
Imorrn ska jag till Ullared. Det är jag värd. Shopping shopping. Sen ska jag nog på hockey också. Har man bara en liten ynka ledig dag på två veckor vill det till att man klämmer in så mycket man kan på den!
 
Detta ploppade just upp från Aftonbladet på min telefon:
"Kvinna voltade med bilen - blev rånad av män som stannade vid olycksplatsen."
Jag blir rädd för världen vi lever i.
 
 
 
Bilden har väl kanske inte direkt med texten å göra. Men jag bakar ju ibland.
 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback