måndagsmys.

Ja. Lite mys har dä allt varit. Trots att jag är en lessen själ nu för tiden. Fråg mej inte varför. Tårarna har bara en förmåga å börja rinna. Helt jäkla hopplöst.  Känner mej som världens tråkigaste människa just nu. Men man kan inte alltid bara le. Dä går faktiskt verkligen inte.

Men jag å mamma å Håkan har varit i Vetlanda å shoppat. Ätit kinamat.  Bjuden blev jag å allt. Lyx.
Köpte lite rosa grejjer igen. jag håller ju på å stylar om. Jag är en riktig klippa. Hm.

Jag borde pingla till mej.
Pingla till=Fixa mej i håret, sminka mej å spruta parfym.
Jag luktar illa, är ful i håret och finnarna syns.
ljug igen,
.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

oj va jobbit att va ledsen :( vad ska vi göra för att du ska bli lite gladare då?

2007-04-30 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback