..halleluja moment..

..10.04..jag har hunnit mä en promenad, en frulle mä Emma, å snart ska jag jobba. Jag har slutat sova bort hela dagarna. Bra av mej. Hälsade på Therese å Johan i nya huset i Vimpan igår..toppenbra mä gångavstånd till Harrys. Dä ä sånt jag tänker på..'
..på lördag kommer Idol-Danny dit..jag Tanja hade tänkt gå dit innan vi visste om dä..men nu vet man aldrig..orka drygt mä en jävla massa skrikande 18åringar som kanske till å mä gråter av lycka. Ja, vi är så mogna förstår ni.

Dagens mejl
Hejsan maste bara saga att du ar helt otroligt vacker. helt underbart ansikte, hoppas du far en forsatt trevlig dag, kram

När ska folk förstå att jag inte tar sånt där till mej. Men han fick ett tack. Dä tar sej bannemej.

Publiken säger
Postat av: Emma

Danny tycker väl ni är snygg eller? Hade det varit Ola.. då hade jag hängt med =)

Postat av: Gerry

Mejlet måste vatt te nå'n annan..

2007-08-28 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback