Okej, va tror vi om dä här?

Jag är hos pappa. Jag har slängt i en maskin tvätt. Jag har latat mej i solen medan dom andra jobbar stenhårt på trädgården å mä kakelugnen å allt. Jag sitter i en stol mä ett aftonblad å min mp3 å försöker få tebax min spanienbränna. Så långt är allting normalt.
Men, jag har packat mä mej ett par av mina knallblå fotbollsstrumper. Å mina träningspjux ligger i bilen. Tror jag verkligen att jag kommer ge mej ut å springa i den här värmen, eller ens gå ut å gå? Förmodligen tror jag väl dä. Men då kan jag berätta för mej själv att dä kommer jag inte.
Däremot kommer jag sitta i den där stolen större delen av dagen.
Jag måste faktist ta vara på min lediga dag när solen är framme.


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag tror inte du kommer springa men det är ju tanken som räknas ju =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback