För Tobbe. My shitgubbe-friend.

Här kommer dagens. På order från Tobbe..han ä nog min mest hängivna bloggluttare. Bra! Malin tror att vi har varit kära i varann..så va ju inte fallet. Vi spelade bara skitgubbe. Å hon tror än idag att dä en gång blir vi. Dä tjatas minsann. Men gud nej! Haha.


I alla fall..jag ä ju såklart inte frisk än. Dä ä ett skit allting. Å inte får jag läkartid. I hultan ä dä fullt.tyypiskt..i vimmerby..inga tider..å mörlunda vägrar ringa tebax. Herregud jag ä ju nära-döden! Jag har halsfluss förmodligen. Ont ont ont. Need medicin men dom verkar inte fatta dä. Imorrn får jag väl åka dit å tvinga mej in. För jag kan inte va sjuk i helgen. Dä går inte. Filtmys på schemat.


Klippt mej å färgat håret nu. Skitsnygg ä jag. Hmm. Nej, dä ä jag inte. Dä finns inte ens hopp för mej tror jag. Dä har redan lämnat mej..frågan ä ju då vad som sist lämnar mej.


Å nu har han kommit. Idas lillebror. Förmodligen blir det en liten Jesper. Jättesöt ä han. Han kom igår 12.30. Mysunge.


Arividerci. Eller hur dä nu är.


Publiken säger
Postat av: Anonym

Skitbra!!

2007-02-21 @ 17:18:55
Postat av: Anonym

duktig du är Elin.

2007-02-21 @ 17:25:54
Postat av: Anonym

Jo jag kom ju på en sak.. mycket möjligt att du var kär i mig i gymnasiet, för liksom, vilken tjej var inte det!? De flockades ju runt mig som apor runt en kokosnöt.
Tack o hej!
mvh Tobbe

2007-02-21 @ 19:03:07
Postat av: Henke

Tjena Elin allt bra eller?? Du jag hoppas du kommer ihåg vem som vann alla skitgubbe omgångarna. Jag var oövervinnerlig som du minns. Ha det bra MVH Henke

2007-02-21 @ 19:17:51
Postat av: Jenny

Jävla sjukvård alltså.. vad fan betalar man för eg. De kan fasen inte neka en o få komma dit.. det är bara o kräva en tid!
Och va perfekt med en flicka o en pojke =) hälsa!

2007-02-22 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback