gitter å glamour.

Nu har jag gått å fått feber oxå. Jag ä nog inne i en ond cirkel. Meeen..va gör dä :) Herregud dä finns ju folk som har dä bra mycke värre än mej! (bra va afrika?)


Å imorrn ä dä den där dan..min lillebror blir 18..oj va jag inte vill möta han på kroogen. Men dä ä bara gilla läget å acceptera.

Å så ska man ge grejjer te folk man tycker om å sånt. Å va lite extra kääär. Typ.


Grym träningsvärk idag. Fii fan, jag kan knappt gå..men så går dä när man har varit för slööö! Dä kan jag ha, min jävel!

Nu går snart mitt vikariat på dagis ut..då får jag va arbetslös igen. Guud va kul då.

Jag tycker allt Emmas lilla bäbis borde pluppa ut snart. Hon ä jättegravid verkligen. Jag har jouren jag..ä dä dax rycker jag ut å tar hand om min fäävoo-Ida. Då får jag inta den där ensamstående mamma-rollen som jag börjar bli gryym på!


5 längta till

  1. Outcoming bäbis
  2. Norge-tripp mä Tanja
  3. Hälsa-på-helgen ;)
  4. Next pejron
  5. Festival/Midsommar


 Nå? Passar mej va?

Publiken säger
Postat av: David

Nu får du förklara dig lite gullet ^^ Vad är "hälsa-på-helgen" Blev skitnyfiken ju! du gnällde inte lika mycket den här gången ;) bra!

// Afrika!

2007-02-13 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback