hopplöst fall.

..Benji..dä ä bara konstatera..jag kommer aldrig lära mej säga schuu på äkta norrländska..jag tycker vissla ut ä rätt likt? fast åt andra hållet lixom.  (men jag tränar lite då å då. faktiskt)

Ikväll ska jag hänga mä täänya. En äkta vi-dag. Å eftersom vi ä så himla roliga ä dä ju alltid dä bästa man kan ta sej till en fredag i Hultsfred. Eftersom jag lever på världens tråkigaste ställe nu. Å nej..ALLA tycker inte så om stället dom bor..dä ä helt omöjligt..för vi har dä värst. Så ä dä.  Man vill inte gå på hulingen å höra dä där jävla "äftäfäst ällä?"


Jag har inget å skriva. Jag ä hos mamma. Ska snart åka å handla saft, grönsaker, kryddor, chips å godis. Fredagsgrejjer känner jag, Let's dance å så ska dä låta kräver sitt stuff.
Å "vi kan ju inte umgås UTAN å käka"


I'm out. Konsum.

Publiken säger
Postat av: Benji

Jag ska nog lyckas lära dig... om inte annat så får vi kalla in min mamma.. hon kan och vet allt....

2007-02-09 @ 15:05:41
Postat av: Krokofanten

Äjo, Säger man " äftäfäst ällä " här så vet man aldrig vart man kan hamna. Ja brukar undvika det. Obehagligt att hamna i en främmande säng. BLÄ! Ha det trevligt du och tanya ikväll. Om inte annat får ni väl börja smekas! Peace out bro

2007-02-09 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback