Meen då.

Alltså..igår kom jag på värsta grejjen..å för mej är det verkligen värsta grejjen. VARFÖR visar dom inte Big Brother i år?! Dä ä ju helt för jävligt. Ge meeej för faaan! We want biggan, as Tanja would say.


Ikväll ä dä i alla fall prison break..bra bra bra. Dä ä ju tokspännande. Å dä gör även att jag måste flytta hem te min lägenhet idag..känns hårt..men här finns inte 3an längre. Attans bananer att man inte kan få allt då!


Inte för å gnälla, men jag har ont i halsen än. Bara så ni vet lixom *visslar* Äter inte å sover inte.Går ner i vikt gör jag..men dä ä ju inte så tokit egentligen. Dä ä ju snart sommar å allt. Men oj va jag ska jobba då. Dubbelt upp. Wuuhuu. Jag hoppas på en dålig sommar.

Mamma köper frallor nu..retligt..ä dä för hon vet att jag inte får ner dom eller? Nej så hemsk kan hon nog inte va bara. Uh.


Ciao.


Publiken säger
Postat av: Anonym

Vilken härlig layout du hade, eller härligare snarare. Alltid lika mycket gnäll. Alltid värst synd om Elin. Men vafan, någon får det vara mest synd om iaf. Jag tycker mest synd om dig. För jag känner ingen tjej som har förmågan att vara sjuk så länge så illa. Hemskt! Hultsfred snart! JIPPIE! DOH! hej

2007-02-26 @ 15:26:08
Postat av: anders 5,5

big brother är ju så tråkigt... om man jämför med mitt liv det var därför dom la ner det med hänvisning till "flytta till halmstad om ditt liv är så tråkigt att du saknar bb, där upplever du fest när den är som bäst"

2007-02-28 @ 15:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback