Allsångstime

Jag är hos pappa. Jag har fått mat å sådär...Jag ringde å förvarnade innan.

Jag; Vaddå vart är du? Jag är på väg
Pappa: Jag är i vimmerby...
Jag: Å gör?
Pappa: Har handlat..å fikat hos en...
Jag: Hos vem?
Pappa: Marie..heter hon..
Jag: Å vem är Marie??
Pappa: Dä ä en..hon bor här. Men som sagt..vi har redan ätit men dä finns så du kan laga.

Jahaja. Tack för den öppenhjärliga infon. Dä går inte pressa ur honom ett enda dugg. Å jag kriverar av nyfikenhet. Jag vill se henne så jag vet att han inte kärar ner sej i nåt monster.

Ikväll är dä Allsång på schemat. Jag fräser iväg upp till Therese.  Vi hetssjunger i en timma å så diskuterar vi hur barnslig Anders Lundin är mellan låtarna.


Publiken säger
Postat av: Emma

Visst är det skummt.. jag vill oxå veta! Han är ju i Vimpan jämt ju.. och jag vet att han har träffat hennes dotter.. Ps. jag har bloggt!

Postat av: G

Bry dig inte så mycket om vem BoKo träffar.. Var glad istället för han!

2007-07-03 @ 21:30:05
Postat av: Mickan

Åh visst är det skoj=) Pappa har nyligen träffat en tjej med, hon är underbar. Efter alldeles för många år ihop med Askungens mamma (ett monster) så mår han äntligen bra.

2007-07-03 @ 23:56:17
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Frida

Hej! Jaha får ni snart en plastmorsa då hehe...Skönt om Bosse mår bra!!! Klart man blir nyfiken när d gäller ens pappa, skit viktigt sånt där....Ha d fint!! puss

2007-07-04 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback