Ami, gula bilar, å scenvana

..sådär ja..dä gjorde vi bra flickor. Upp på scen tre gånger. Lite Grease, lite Pippi Långstrump, å lite Winnerbäck.
..vi hade fans.."när kommer ni upp nästa gång, då måste vi va här inne"  Så bra är vi inte. "Jo, så bra är ni" Förutom på grease för den va svår.
...å idag har dä spekulerats i om jag har sovit hemma eller fastnat för den där stanna-i-vimpan-grejjen. Men jag satte mej snällt i bilen när pappa kom..

Pappa tror för övrigt att jag är gjord av stål eller nåt. Häromdagen när vi va i Vimpan å uträttade ärenden. Typ var på systemet å sådär. Då slog han till mej steenhårt på armen. Mitt i stan. Givetvis blev jag skitarg; men va håller du på määää?! "Gul bil" blev svaret. Vaddå gul bil?! "På jobbet kör vi så, ser man en gul bil slår man till den man har breve sej." Jahaja. Å jäklar va jag gick å letade gula bilar. En gång fick jag slå till han. Å han mej typ 5. Jag dog varenda gång. Poståkeriet missade jag. Inte han. Då kan ni ju tänka er.

Så nu, nu jävlar. Nu ska jag å pappa åka till min häst som har ont i sin fot. Å va jag ska hålla koll. Hämnden är ljuv.


Publiken säger
Postat av: Mickan

Haha det körde vi typ på högstadiet, hälsa din pappa att han är jävligt sent ute=P Och du ännu mer om du aldrig hade hört det innan! Haha, skojar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback