Dä löser sej mä skridskor bara vi får is.

..Flän har ett nytt natt-nöje. Dä är å ringa å väcka mej. Inatt var hon 03,15. Han hade gått vilse å frågade om vägen, i Halmstad av alla ställen.Men som den kunniga kvinna jag är så sa jag att dä ä lugnt, du går åt rätt håll. Å efter en halvtimme i telefon va han hemma. Jag är rätt bra å ha ibland.
Jag kan lite om mycke. Skulle man kunna säga.

Däremot kan jag inte:
♥Göra kullerbyttor, jag ramlar åt höger.
♥Åka skridskor, men dä ä ändå fånigt
♥Hoppa bock, jag törs inte
♥Matte B, lektionerna låg på så sjuka tider

Dä ä ju sånt där jag känner att man inte behöver kunna ändå. Så va gör dä.

Publiken säger
Postat av: Emma

Du är ju ingen gymnast precis.. =) och skridskor vet jag inte vad jag ska sä om..

Postat av: Mickan

Jag är livrädd för att åka skridskor, jag har kunnat bra till och med men nu skulle jag behöva en hel hockeyutrustning för att våga släppa sargen... Jag är verkligen livrädd för att ramla och slå mig. Men hoppa fallskärm vill jag. Haha

2007-07-25 @ 21:17:15
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback