Fenomenet David Rådström

♣..David..SnoppOlle..Mr.Afrika..han fungerar lite som en allt-i-allo för mej.
♣ Dä ä han som får lyssna på allt mitt tjat. Dä handlar om mens, gamla kärlekar, föräldrar som skiljer sej, en mormor som blir sjuk, en häst, bort-härifrån-längtan.
♣ Han står ut mä mej när jag har  PMS..även att dä ä han som har yttrat orden att "du är en lättretlig jävla PMS-brud Elin". Men bara jag förvarnar honom så går även dä bra nu för tiden..
♣Han får mej å gråta oftare än va han vet om..dä ä hans kunskap om psykologi tror jag. Men dä ä nog nyttit för mej eftersom jag inte gärna gråter eller ens pratar om jobbit stuff. Allt bubblar ur mej helt enkelt.
♣Om jag är arg brukar dä ha en förmåga å gå ut över honom. Stackarn.
Han skrev brev till mej från Afrika. Men jag fick ingen mini-apa. Din jävel.
Egentligen är han rätt så ovärdelig. Min bästa vän i Karlstad. Wiihii.

jag behöver ett sånt  bollplank som jag kan spy allt över. Thank you David.

Eliin säger:
bra att du är förstående
David säger:
Det måste man ha då man snackar med dig

Eliin säger:
korrekt..annars blir jag skitarg

David säger:
Jo jag vet, dock så brukar ja inte bry mig om det.   

Eliin säger:
nej jag vet. å dä gör mej ännu mer arg

David säger:
Och det får mig att inte bry mig alls.

Eliin säger:

å då börjar jag nästan-gråta
David säger:
haha
----------------------------------------------------------------
Eliin säger:
nae men man måste ju allmän kontakt.,annars blir man som alla förbannade jävla snickare..
å dä vill man inte

David säger:
hahaha den där ursäkten är den bästa jag hört sen...jag vet inte...föralltid?


Publiken säger
Postat av: Mr Africa

Känner mig i mångt och mycket igen mig på väldigt mycket, skrämmande... :)

2007-07-05 @ 22:56:29
Postat av: Emma

Klart Mogge är värd varenda matbit.. Grill och allsångskväll här nästa lördag.. kan du då? Stugan idag istället kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback