fetcola hit å fetcola dit.

...idag började jag dagen mä ett x antal våfflor å ett x antal glas fetcola hos mormor. Alltså inte ens lightcola..
..jag tog helt enkelt anorexia-programmet på trean i går på fullt allvar..mer mat åt folket..
Jag å Tanja kom även på botemedlet till dä. 1 ord, 2 bokstäver; Ät.
Tänkte ta patent på dä å bli rikast av alla.

Jag har sagt dä förr å jag säger dä igen. Dä ä k.a.o.s på jobbet. Håll sams flickor. Då skulle dä nog gå lite bättre för er.

Min syster
Emma kom mä förslaget idag att jag borde bli krönikör på en tidning. Å ja, warum inte. Jag har ju så satans bra teorier om t.ex siamesiska tvillingar å olika-färgseende.

Jag är rädd att dä vankas Harrys imorrn.
sommaralkoholismen har nått till Hultsfred.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback