heeeeej

"..Heeeeeeej"
Exakt så låter min telefonsvarare när jag inte behagar svara i telefon. Å dä ä alltid lika roligt. Folk tror nämligen ofta  att jag svarar även att jag inte gör dä. Tji får dom.
När jag lyssnar på alla sen låter dä typ såhär
"heej.. va gör du?..hallå..haaallååååå" sånna dä trögon
"..men för faaaaan" då kommer dom på sej själva att dom har hört dä förr-
"ah hej jag åker hemifrån nu då..va redo...hallå..Eliiin..HALLLÅÅÅ" då ä dä mamma
"världens största suck" då ä dä pappa
"Maaaad. Wing mä" Då ä dä tanja
"Klick" då ä dä alla som faktiskt hör att dä kommer ett pip efter heeeeej.

Å mitt i nätterna kan dä komma världens längsta inpratad meddelanden. Kul morronnöje.

Publiken säger
Postat av: Emma

Fattaru.. att jag inte kommer kunna hålla mig så länge till! Gerry kom hem från jobbet med fyra paket med fem kexchoklad a´39g i varje.. jäkla skit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback