helvetes jävlar.

13 timmar avklarade..å jag får ett utbrott när som helst. Jag är så jävla trött å jag har så jävla ont i tanden..gaaah..idag har jag svurit som aldrig förr på jobbet, sparkat på saker å velat skrika rätt ut.  på jobb nummer 2 alltså. På dagis är dä mest bara roligt. Å jag kommer sakna dom små kottarna nu när dä stänger tre veckor. "Elin vaffö ha inte du någja stölvar?"
Men, skönt å slippa dubbeljobba. Dä ska jag fira imorrn tänkte jag. För då ä dä grillfäääääst.

Igår fick jag ett skumt samtal..men dä va rooolit. Dock mycke oväntat.
Men i promise you Casper. Jag ska inte bli utbränd.

Nu ska jag knarka lite Ibumetin å hoppas på en bra kväll. Eller nåt.

Publiken säger
Postat av: Mickan

Usch stackare! Nä pengar på tänder är inget roligt, har du inte sån där frisktandvårdsavtal? Fixa det isf! Kanoners! Hoppas det går över=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback