jag lovade nog..

..jag tror bestämt jag skulle komma mä mer Harrys-grejjer..men sen har jag kommit på att allt var som vanligt..i princip..

♥ Man är tvungen å försöka få komma in gratis.
♥ Man köper inget själv i baren. Man blir bara bjuden.
♥ Man dansar pardans å blir tokit yr i huvvet. Tanja snurrar runt mej som jag vore en liten vante.
Man råkar ha hatt, som alla vill prova. Då är man platt i håret å skäms lite över frillan.
♥ Man smyger in där dä står "endast personal" för den vägen är närmare till andra golvet.
♥ Man är tydligen i sin egna lilla bubbla å har så kallat tunnelseende. Tror förmodligen att ingen ser.
♥ Man tjatar lite på vakterna. I vanlig ordning.
♥ Man önskar posion.
Man tvingas å bli vän mä Pejron igen. Pejron Pejron min..vän..
♥ Man har väldigt  roligt åt att Tanja inte kan gå men däremot springa.
♥ Man är på håret å bli lämnad i Vimmerby för att chauffören blir galen när man inte råkar komma i tid. Dä ska ätas å dä ska tjatas å dä ska sägas hej då.
♥ Man vaknar upp mä kraftig ångest dagen efter utan å ens behöva.

Gonatt mina vänner. Tomorrow is a mördardag, dä ä jag...å mina två jobb. 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback