Jejja å Jag.

Såhär kan dä låta en helt vanlig dag

Jessica säger:

du.. det är så att jag har inte ätit chips än idag så jag måste nog göra det nu.. ska se lyxfällan mä.. men vi hoppas att vi ses i möra mä, det gör ju du oxå..

Eliin säger:
ja ohja..dä gör jag oxå..dä vet du ju..

Jessica säger:
ja jag vet, lider av det där silverdalensyndromet.. men mobbas inte för jag har hört skvaller om att du mä lider av dä..

Eliin säger:
ja..alla är vi drabbade av en å samma sjukdom. dä ä lite kränkande

Jessica säger:
ja fast det har visst bara gått på ett fåtal.. bland annat du å jag.. finns en annan variant mä men den är aggressivare å då blir de inte snygga å smarta å så utan mest dumma i huvudet..

Jessica säger:
det är tur för oss att de är ärvda å inte kan smitta av sej för vi hade ju inte velat byta med nån av de andra med den andra sjukdomen, vill heller inte dela med oss av vår sjukdom..

Eliin säger:
nej verkligen inte. vi är ju värda dä här. dä har vi alltid varit.

Jessica säger:
vi är värda allt.. hälsa hånglet dä förresten.. allt vi vill ha.. har alltid vatt så, ska alltid va så..

Eliin säger:

jag ska hälsa dä..haha

..dä ä tur att vi är så bra..my lovely Jessica ♥ Å idag kommer vi å inavaderar big Växjö å dej.


Publiken säger
Postat av: jessica

nån mailadress bjuder inte jag på men jag ska erkänna att jag läser.. du vet ju tusingen vem jag är i allla fall.. din lovely jejja, och nästan bara din liksom.. ser att jag är nämnd flera gånger.. ska jag va nervös eller känna mej stolt mån tro.. ja ja det var trevligt att vi sågs igår.. snart igen tror jag.. har ju blitt bättre på dä där.. bra av oss.. puss på nosen min vän..

2007-07-18 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback