Klagobrev.

..jag har fått klagomål..Malin tycker jag bloggar för dåligt. jag ber om ursäkt, men jag har faktiskt ett jobb å sköta..å en mage som ska mättas..å en lägenhet som ska städas..å en syster som kräver mitt sällskap..å syskonbarn vars sällskap jag kräver.

..å en sån här dag har jag absolut inget av värde å bjuda på..
möjlitvis ett citat från alex på jobbet mitt i allt bök när vi fick äran å gå mä en säng till nåra som pratade ett okänt språk. Lite gnölit å gnällit såklart sådär på eftermiddan när vi vill heeem.
"Va trevlig nu"
Å va vi log. Som aldrig förr.
Ingenting är aldrig nånsin för jobbit utåt sett.

Publiken säger
Postat av: Emma

Fika vet jag inte.. lite äpplen och nötter kan jag bju på.. för nu är det verkligen allvar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback