mission seriös

..idag intar jag en seriös å vuxen roll. Jag ska te banken. Jag ska betala lite grejjer mä mina Norge-pengar, jag ska sätta över lite pengar från mitt sparkonto till mitt nöjeskonto..jag ska tömma min kossa på alla småpengar..jag ska be om ett nytt visa-kort för fjärde gången på 2 månader eller nåt.
Jag är för dålig för å va sann..

tvätta kanske är dags oxå..man kan inte åka på roadtrip i skitiga kläder.
å så ska jag krympa mina jobbtröjor tänkte jag.

Emma säger:
men då vill jag äta snart.. har tagit upp färs till köttfärssås.. men jag är skithungrig..

Eliin säger:
men jag åt ju nyss frulle

Emma säger:
jag veet.. ligger inte i samma tidszon..

Eliin säger:

nej..du är för gammal för mina matvanor


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback