Ofrivillig cykeltur.

När jag kom till jobbet idag..dä va inte så mysigt. En liten kille hade haft världens släng av magsjuka under natten. Dä av madrasser, kuddar å täcken å allt möjligt. iiiiik. Men jag fixade dä. Å jag tyckte så synd om han. han fick inte ens ett besök på astrid lindgrens värld. Dom fick åka hem.

Å innan jag ens kom te jobbet fick jag leta hund. Igen. Hon ä fan inte normal den där hunden. Hon bara smiter å smiter. Som tur va har min lillebror kompisar mä cykel..å för alla gamla pojkfasoner tog jag mej helt enkelt friheten å snodde en för ett tag. Dä blev dagens motion,

Eliin säger:
jag snodde oskars cykel å to en runda
Emma säger:
Gutt

Eliin säger:
japp..va värdet för all sprit han säkert har druckit som har vatt min
Emma säger:
det är nästan värt att slarva bort den..

Eliin säger:
ja..att jag inte tänkte påt..men dä ä helenas

Emma säger:
aa.. synd om henne då ju!

Eliin säger:
preciiis. dä va min tanke


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback