PappaMormorBaby

Min pappa tycker inte om å messa.

Jag: När ska du in mä Elsa te Vimpan? Jag tänkte jag skulle hänga mä å kolla.
Pappa: 4 tiden
Jag: Okej kan du hämta mej halv fyra då eller?
Pappa: Kan jag väl

Man tycker ju att han åtminstone kunde fylla ut dom en liten liten aning. Så alltså, vid 4 tiden ska jag se Baby kliva ett steg närmare elitnivå. Ja, jag kallar henne fortfarande för baby ibland. Fast hon rymmer å äter upp kattmaten hela tiden.

Men först ska jag te stugan. Gratulera min älskade mormor. 78 år.

..å så ska Gerry ha min bil oxå. Bäst jag åker å lämnar den..annars..


Publiken säger
Postat av: Dag

78 var inte dåligt. Bara massa döingar i min släkt. Fast min farmor lever fortfarande och fyller 78 nästa år.

2007-07-01 @ 11:32:16
Postat av: dahldahl

Spanien funkar!
Vart då i Spanien?

Postat av: izzy

haha, min pappa tycker inte heller om det. två ord i varje sms ungefär.

2007-07-01 @ 15:06:36
URL: http://killerqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback