Sådär ja.

..Skrutten har badat idag..jag bangade. Va dålig jag är..men mina fötter signalerade att dä faktiskt va för kallt. Jag satt på kanten å tittade när hon lekte i vattnet istället.

..sen tog jag mä mej Elsa till Vimmerby. Hon hade en släng av damp idag så hon fick inte så mycke poäng. Däremot lockade hon till många skratt. Dä ä ju positivt..
Angus gick dä bättre för. Nu får han endast tävla elit..om jag har fattat dä hela rätt. Å dä tror jag väl.

Jag knarkar Ibumetin nu för tiden. Min mage gör ont. Å jag vet varför. Dä vet nog ni oxå. Das Mjölk. Men jag kan inte klara mej utan choklad å vitt bröd å allt dä där. Dä kommer inte på fråga. Å inget ä lika gott som dä vanliga.

På lördag vankas dä party. På Centralgatan. Jag har mammas hus all by my self.
Å igår kläckte Håkan ur sej att "Elin dä mitt hus står ju tomt i Lysekil nu hela sommarn, om du å Tanja vill va där ibland å sådär. Dä ä ju håll i gång på  västkusten" jajajaja vi vill va dääär!! Wiihiii.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback