Seriöst.

Okej. Seriöst inlägg står på schemat

Klimatförändringar: Jag är knappt insatt. Jag bara hör lite här å där. Å höjning av bensinpriset har jag hört. Dä vore ju väldit dumt eftersom jag måste åka onödiga småresor, typ till emma å te tanja. För jag får ont i ryggen av min cykel å gå tar för lång tid. Förövrigt är min cykel till salu.
Pensionssparande: Jag har inte börjat än. Jag är inte mogen nog
Dagens vidriga fylleungdomar: Ja, ibland undrar jag va dom håller på mä. Tur att man har vuxit upp å kommit ifrån dä där. Jag förstår inte hur dom orkar flera dar i veckan. Nej nej.
Cancerforskning: Jag hoppas att min läkarstuderande vän Jejja tar tag i dä där å fixar fram en medicin så alla kan bli friska. Å så blir hon superrik.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback