TanjaTanja.

Min gode vän Tanja har kladdat i min kalender. Den som hänger på väggen mä bilder i. Hon har ringat in vissa namn. Klas. Joel. Bruno. André. Å så Elin. Runt mej har hon gjort ett hjärta ♥ Scary.  I guess alla namn har en anknytning till oss. På ett eller annat sätt. André tex..ett gammal ölandsragg till mej. Long time ago. 21e juli har hon skrivit T sluter 9,30. Dä ä då vi har tänkt å bege oss ut i världen. Upp till Eskilstuna. Till Boris.

Eliin säger:
I have to duscha, I'm a bit äcklig
Johansson säger:
Jag vet hahahaha böglover
Eliin säger:
Jävla dej. Hej då.
Johansson säger:
Bye byyye

Jag tycker om dej oxå boris. Snart kommer vi å tar över din lägenhet. Å hela Eskilstuna. Passa dej.

Publiken säger
Postat av: Dag

Bäst man förvarnar alla man känner i E-tuna då ^^

2007-07-01 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback