va hatiska vi är. Jag å Linus.

Ska vi säga såhär..att alla mina smygläsare tar å berättar vem dom är?
Dä vore ju väldigt roligt. Eller?
Ibland får jag nämligen ångest över detta fullkomliga ovetande.

image87
Flän gör mej sådär förbannad som min Linuskissemiss är på mej när han tycker jag är ett störande moment.
Men jag bits inte.
Han klankar ner på småland, han tycker inte jag är smart, han tycker vi är snåla, han tycker att vi har äcklig kebab, han tycker vi pratar fult.
Jag hatar honom.

Publiken säger
Postat av: Emma

Jag smygläser ju inte men jag kan skriva ändå.. gutt kort på Linus =)

Postat av: Jennie

Tja!! Jag brukar va inne o läsa på din blogg.. Vet inte om Tanja sagt det? Annars så tillhör jag väl dem som smygläser då.. Men inte längre etersom du vet om dä nu..;) Kram

2007-07-16 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback