Va skjera Baghera.

..alltså..nånting händer mä pappa. Han är där nere. Jag å Figge här uppe. Figge sitter å kollar på film. Man kan tro att han är döv för dä ä skithögt. Nerifrån hörs skithög musik. Avslappningsmusik. Dä ger mej konstiga vibbar. Jag springer ner. Springer. Söker efter pappa. Å där sitter han i en fåtölj å läser. När hände dä senast. Musiken skrämmer mej mest. Den är då inte direkt uppiggande..
..jag undrar om dom försöker få mej härifrån eller nåt..


Publiken säger
Postat av: jenny

smör och socker i en stekpanna blir det väl ingen dajm av? ;) Verkar som kommentarerna i minn blogg strular...
Fast jag hittade receptet igår när jag packade upp, men sen vet jag inte vart jag la det! haha =P

2007-07-03 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback