Växjö by day.

♣..sicket skvallerfika dä blev i Växjö idag. Ses man inte så ofta så har man endel å talk about..
♣..å så har dä sjungits allsång här på min gata..
♣..å så har jag läst en massa frågor å en massa svar..en fråga löd "vad står dä i ditt fjärde sms i inkorgen?" Jag va såklart tvungen å kolla. Dä va från Tanja "Hoppsan tjosan i trosan..jag glömde..=) men jag ska inte mä..hinner inte..ta kort, spackle, bygge å te polisa MAD"
♣..inte ens min mejladress fick er å visa er. Jag hade ju tänkt mej en massa nya msn-vänner som jag kunde  fråga hur dom hittade mej å så kunde jag skratta å säga att  "haa, där fick jag dej allt. Din jävel."

..men okej..jag ska sluta bry mej om dä. Å jag ska sluta hänga ut folk te höger å vänster. Å jag ska sluta blotta mej om mina kvällar på Harrys å allt sånt där trams..från å mä nu blir dä här en seriös blogg som handlar om klimatförändringar, pensionsparande, dagens vidriga fylleungdomar, cancerforskning..å sånt där.
...va roligt vi ska ha mina vänner...

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback