Landskamp på Centralgatan.

Jag har precis kommit hem från mamma. Vi hade nån form av landskap i fotboll. Mamma va tyskland, jag va Norge å Calle va Sverige. Jag gjorde mest mål hela tiden så jag tar för givet att jag vann.  Figge kallade mej diva å sköt en boll på mammas ben å hon skrek som aldrig förr. Dä kan inte ens ha gjort ont. Så vek.

Sen åt vi piggelin å pratade om den sommarn på Kreta när pappa haltade som allra värst när han gick förbi damera på nedre botten och när Figge gick rakt in i en lyktstolpe eftersom han höll span på en tjej mä stora tuttar. Dä va tider dä alltså. Å väldigt roligt.

Studsmattan råkade jag hoppa på oxå.

Å ja, jag har om möjligt ännu mer ont i knät nu.
Mitt jävla pucko.


Publiken säger
Postat av: Pernilla

Låter som du haft en riktigt najs dag jue =) Jodå det är bätte med huvudvärken, skönt det!! Hoppas du får en bra kväll? Kram

Postat av: Pernilla

OK!! Jaa Brolle har en plats i mitt hjärta med nue, hehe =) Har du hans nya skiva?? Måste fixa den. Ha det bra,kram.

2008-04-23 @ 20:19:44
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: anders

anders dansar och ler till pigg-elin

2008-04-24 @ 06:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback