DokupSåpaFreaks.

Jag har hittat min bok. Dumt sagt av dokusåpakändisar heter den.
Jag som ä ett dokusåpafreak ut i fingertopparna tycker så klart dä ä skitkul.

Ska se va ni kan, tänkte jag. Vem sa vad?

1. "Det är otroligt påfrestande att leva hela tiden, 24 timmar om dynget"

2. "Jag är född pinsam, vad kan jag säga?"

3.
"Hon är så dum att kossorna somnar"

4. "Jag tycker Big Brother är den enda vettiga dokusåpan,
 där blir man nästan knäpp när de sätter på musik man inte tycker om!"

5. "Alla måste tänka på att om nån ä full ska man inte pilla saker i rumpan,
utan hjälpa personen istället
"

Å här i den här bloggen vinner man inte ens en ynka liten top.

Shoot!

Publiken säger
Postat av: Jennie

ååh love dokusåpor ;D





svar; ååååh! du borde raggat på honom ändå ;) han som spelar nathan är btw singel haha

Postat av: Hanna

Hallå kan man få svaren på de här kloka citaten någon gång eller? ;)

2008-08-11 @ 09:23:32
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback