Julfirande 2008!

Dagen började med grötfrulle hos farmor å farfar.
Å jag fick agera fotograf för fyra generationer. Jag fick inte va mä på bild.
Farmor, Pappa, Farfar, Ida, Syster å Adam!


Sen fortsatte vi hos mormor å morfar.
Här ser vi dom, å min moster å hennes gubbe!


Syskonkärlek. Min mamma å min moster!


Sen kom tomten. Å såklart va dä JAG som gjorde bort mej när jag skulle ta kort.
"Men  FIGGE stååå still!!"
Ooops, tomten menar jag!


Kusinkärlek! Jag å Therese!


Sådär ja. Julfirandet över för den här gången!
Julklapparna redogör jag för typ imorrn.


Publiken säger
Postat av: Emma

Gudars.. inte förrän nu när jag typ är klar med mitt julaftonsinlägg ser jad ditt.. MAD..

Postat av: Suzi

va? e kristina din moster?=)

Hehe. nu ramlar polletten ner :P



Hoppas du hade kul på metro=)

2008-12-27 @ 15:51:31
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback