Bortskämde unge!

Matlusten är helt å hållet tillbaka. På gott å ont.
Jag ringde mamma just å berättade hur dödligt sugen jag är på köttfärssås men hur skitdålig jag är på å laga dä. Jag kaaaaan inte, kved jag.

Mamma: Men ska jag..Aaaah bortskämda unge!
Jag: Ja gör dä så hämtar jag dä snart.
Mamma: Jag gör bara lite då så dä räcker till dej?
Jag: Ja tack dä blir bra.
Mamma: Aaah förbannade unge!
Jag: Ciiiiiao!
Mamma: Hej då!

Så dä kan gå när man är sådär charmig som jag är alltså.
Å jag är nog en av dom få smo verkligen inte kan göra köttfärssås.

Nu. Konsum. Sen. Hämta maten.

.

Publiken säger
Postat av: mirjam

Jag tillhör mä den kategorin. Illa :(
Blev bortskämd av en otroligt duktig sambo, å sen dess har jag tvingat upp honom hit när dä suger i köttfärs-tarmen, istället föratt ta saken i egna händer å lära sej själv. Illa igen :(

Postat av: Emsan

Ja, godis är en av de få saker som faktiskt passar just jämt!
Hoppas köttfärssåsen smakade igår! Skönt med matlust igen!
Ha en bra lördag!

2008-02-02 @ 10:46:35
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Anonym

nu ater du nog eftersom du inte pratar med mig nasim

2008-02-02 @ 14:03:21
Postat av: jenny

bortskämda unge.. haha! Jag får be max laga mat istället =)

2008-02-02 @ 16:56:03
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback