SyskonKärleken.

Emma har vatt här idag, själv, utan barna. Hon kom mä en kasse kläder som har stått där sen mitt planerade säsongande i Sälen.
Nu blir garderoben som ny, fast jävligt gammal ändå.

Emma kollar i mitt kylskåp.

Hon:
Har du ingen frukt eller nåt?
Jag: Ä du störd eller?

Mä min ekonomi prioriteras inte frukt direkt, däremot ligger dä faktiskt en citron där inne, den har luggit där så länge jag kan minnas nästan.

Vi gled en sväng te stallet å hälsade på pållarna. Ami va totalt jäkla galen på alla flugor. Jag förstår henne, dom ä rätt dryga dom där kräken. Speciellt dom fruktade hästflugorna som bits så man håller på å bli förbannad å slår sej själv stenhårt för å få bort dom.

Sen gled vi te mormor å morfar å skulle hälsa på dom. Vi satt i köket å skulle fika, sen vips va dom försvunna, puts väck, då va dä glamour på tv. Dä ä heligt. Så där satt vi ensamma  å käkade våra frallor å tackade för sällskapet. Emma klippte morfars tånaglar. Dä gav mej kväjningar. Framförallt när dom flög iväg å träffade morfar på läppen. Euuw. Jag hatar dom tre F:n. Fötter Fåglar å Frogs.

Men som morfar sa om sina fötter:
"di här ä inget å va rädd för..titt så söte di ä"

Publiken säger
Postat av: melinda

åhfan, ja det kan jag förstå! tihi, men du måste väl träffa mycket folk på jobbet iallafall? de är väl kul?

Postat av: t0tta

*hålla med* Hata fötter.

2008-07-22 @ 02:20:25
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback