Åldersnoja.

Ska man behöva ha åldersnoja när man ä 24 år?

Ekke säger:
24 nu ju ;)

Ekke säger:
va ska du nu hinna göra innan 25 ^^

Eliin säger:

jag har inte satt nåra sånna mål direkt.. :O Ekke du ger mej ångest!

Å Tanja skrev sådär precis innan tolvslaget
"snart ä klockan 12 å du är på väg mot 25"

Aaaaaaaah. Jag är ju inte gammal.


Publiken säger
Postat av: Amanda

Elin, Elin ditt liv har bara börjat ;)

2008-05-21 @ 16:55:35
Postat av: t0tta

Näääää, inte är du gammal inte.. Du har ju nästan hela 6 år kvar, innan du börjar närma dig 40....

Postat av: Gubbstrutten

Hur fan tror du jag känner mig då, för varje steg jag tar så känner jag hur slitna mina knän går, varje gång jag vänder mig i sängen så knakar mina axlar. Hur ska ja då kunna bära folk ur brinnande hus har du tänkt dig?

2008-05-23 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback