Dåligt tippat Elin.

Fotbollen gick sådär. Jag tippade 7-1 te motståndarlaget. Dä blev 5-3.
Tur jag inte satsade pengar i alla fall
.

Nu ska jag sova. Imorrn ä min sista jobbdag.
Sen har jag 4 dagar ledigt igen.
Hjärta på dä ♥

..däremot ska jag fixa 8 frullebrickor imorrn..
..dä tycker inte jag ä kuuul..

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Pernilla

Aha oki, jaa det blir nog lätt så när man redan har jobb att man fastnar lite och det blir jue en trygghet. Sen om man har jobb och man trivs så kanske det inte behövs utbildning...haft en bra dag annars? Det har jag, har vatt och shoppat med en kompis i Lund :) Kram

Postat av: anders

nu borjar bli lite orolig over din brunthet, det ar ju liksom vinter har och man blir inte sa brun da liksom

2008-05-29 @ 06:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback