En chockartad Vimmerbytripp.

Jag har jobbat. Som ni förstår. Jag kom hem från Vimmerby vid 13.30..13.35 åkte jag te jobbet. Jag ä fan inte dålig jag inte. Jobbade te 20.30 å på hemvägen messade Kristin å sa att jag skulle komma dit. Jag fick present av henne å Amanda. Jag kommer sova som värsta prinsessan. Å så fick jag mackor. Gött för annars hade jag svältit ihjäl. Svält..svältit? Huum.

Å nu sitter jag här å snart ska jag sova.
Bara hoppas på att den här natten går bättre än den förra.

Vimmerby gick över förväntan. Emma va i chock:

"Har du fått mens redan eller? Du ä ju rätt trevlig lixom"

Publiken säger
Postat av: Kotteby

Sv:

Då utgår jag ifrån att du hade piercat ansiktsregionen, och dina föräldrar inte gillade sin titan-dotter just i det ögonblicket.



Som grädde på moset var du spybakis.

Kul morgon! Men ett trevligt minne måste det varit då du tittar tillbaka 10 år med ett leende.

=)

Postat av: joel

Svultit.... /joel som pluggar lexikon på fritiden

2008-05-30 @ 01:48:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heter det inte svultit eller! ;)

2008-05-30 @ 09:38:09
Postat av: Sofia

(svälta, svalt) svultit!!!!!

2008-05-30 @ 10:02:23
URL: http://www.metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: malon

svält. word.

2008-05-30 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback