Frågor å svar.

Om du fick välja..snö eller regn?
Snö om den ligger still å inte snöar ner. Regn gör mej krullig i håret.
Svisch säger dä å jag har Ronjaburret som ett brev på posten.

Om du var en frukt, vilken skulle du va?
Smultron. Jag skiter i om dä inte är en frukt.
Ekke har sagt dä om mej..söt..rosa å sällsynt. Eller nåt.

Vad heter dina/era husdjur?
Just nu: Linus, Alva, Elsa och Ami.
Jag hade två guldfirrar förr, dom hette Frej å Frits.
Å så har vi haft en sköldpadda vid namn Tilda..eller..Hilda?
Å så har jag haft kanin som hette Maggan å en som hette Victor.

Vad gör du på jobbet?
Endel vill tro att jag inte gör nånting. Men dä stämmer ju såklart inte.
Vi tycker bara att paus å tobleroneätande ä en viktig del i arbetet.

Bäst just nu?
Att jag har fixat festivaljobbet kanske. Helgen innan, två 12-timmars. Done.
Å så har jag tvättat klart allt för dagen.
..å så fyller jag ju faktiskt snart år..
.skönt, fick jag mä dä igen.

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: jag med, ett minne för livet = D

Postat av: Annelie T

Haha ja trist bara att jag inte får någon lön den här månaden för att jag var så lat i april ;P men studiebidraget kommer ju i alla fall :D Och så fyller jag faktiskt också år snart och då blir man ju alltid lite rikare ;)

2008-05-15 @ 20:04:59
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Emma

Bamse då?

2008-05-15 @ 21:21:05
URL: http://emmakennmark.blogg.se/
Postat av: THERESE

klar du ska få lösenorde: jag kan ju hjälpa dej med bloggen om du vill

2008-05-15 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback