Goooooodnight.

MinstingCalle sitter å skriker "Heeja Hååveee"  å pappa försöker febrilt få han å förstå att HV är ett svenskt lag men att dä ä sveriges landslag som spelar nu. Jag spelar mest snood. Skitmatch har jag kallat den ett x antal gånger för mej själv. Men dä gick ju bra till slut. Tack å lov.
Mitt i alltihop försvann mitt sällskap för kvällen ut till köket, å när jag kom ut satt dom där å pärlade pärlplatta. Kära nån. Va har jag för familj.
 Hockey vs Pärlplatta.


Nu ska jag faktiskt sova. 5,00 imorrn igen.
Lovely söndag!

image862
Snart ä dä dax- festivalfrulle mä snyggast underlägg.

Publiken säger
Postat av: Emsan

Som tur var vann vi till slut! Men det var på håret. Ett tag kanske pärlplattorna lockade aningen mer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback