Men GUUH.

Min bil, den kokade idag på morron. Jag fattade inte förrän jag stannade den å väntade på Jenny. Dä bubblade som satiken. Jag ringde pappa på direkten å frågade va den höll på mä. Såklart.  Den hade slut på vatten, stackarn. Men..Jenny å jag ä ju rätt händiga så vi gled ner till sjön i Storebro å fyllde lite pm-flaskor så han fick i sej lite igen. Å nu ä dä bara tuta å köra.
Tur att vi finns alltså.

På jobbet blev vi allmänt tjuriga..sen slog dä över för oss å allt va superkul.
Å sen va allt skittråkigt igen. Up and downs.
t.ex va dä här rätt kul
Jenny: ..här luktar dä karl..fast..bättre än bajs!

Nu ska jag laga miniköttbullar å makaroner. En riktig delikatess.

Publiken säger
Postat av: therese

men för helvete elin, grååååååter här har jag slitit röven av mig för att du ska få en design oså blir de såhär? vad fan begär du av mig ???? Men visst de kan jag la ordna, men då får du banne mig skicka lite bilder på dig själv eller lägga upp några i din blogg som jag kan sno :)

Postat av: therese

lägg ut dem här för jag har bara gamla skräpiga msn som funkar när de passar

2008-05-20 @ 16:34:37
URL: http://urflippad.blogg.se/
Postat av: malon

Ska det inte va destillerat vatten i bilar?

2008-05-20 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback