mina synder är förlåtna.

Kyrkan va bra. Eller, tråkig s klart. Upp å ner å ner å upp å så ska man försöka hänga mä i psalmer som man aldrig hört innan å orgeln spelar så dä skär i örona. Jag skickade lite mess mellan varven, å retades lite mä Calle. Däremot vaknade jag till liv när prästen sa "dina synder är förlåtna".
 Gött tänkte jag, nu ä dä bara börja om från noll.
Konfirmanderna läste dikter å höll på, jag lyssnade inte ens på dä. Inte förrän Jonas skulle va mä. Å han höll inte på mä dikterier. Han sjöng.  
Eric Claptons Tears in heaven.
Jag ville nästan ställa mej upp å skrika sååå ska dä gå till!! Men jag satt kvar.

...på min konfirmation spelade vi en pjäs..
..jag undrar om nån enda människa kommer ihåg dä..

Själv undrar jag mest varför jag konfirmerade mej överhuvvetaget.
Väldigt onödigt gjort.

Publiken säger
Postat av: Pernilla

Japp jag vet var Hälleviks Havsbad är....det är fint där.

Haft en bra helg då? Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback