No more blogging?

När man har vatt ledig i 3 dar borde man få mjukstarta lite. Inte jobba från 6-15,30. Man blir lixom lite trött. Speciellt när man inte går å lägger sej i tid, å när man väl lägger sej så kan man inte somna.

Men, jag är hemma i alla fall. Jag har hunnit laga mat, va i stallet å tvätta.
..jävvlar va effektiv..

Men dä här bloggandet, dä orkar jag inte mä.

Publiken säger
Postat av: Erika !

Kan jag tro!! Jag får prova någon gång =)



Vad jobbar du med?



Ja, hoppas jag med, vill inte se henne sjuk =(



Postat av: Henke penke

Lagade du mat???.. Skeptisk du.. :)

2008-05-26 @ 23:55:28
Postat av: joel

Du ljuger ju.. Jag ser ju att du bloggar...

2008-05-27 @ 13:47:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback