sådär ja.

Dagen har mest bestått av å svara på en jäkla massa grattis-mess å frågan "fått nåt kul?" Ganska segt i längden faktiskt. Men kul att folk bryr sej. Första messet kom 04,36. Jag vaknade.

Jag borde sova. Jag har sömn å ta igen.
..men imorrn har jag sovmorron te 06,20..

Å jag har verkligen ett tomt kylskåp. Ägg å ost har jag. Å smör, som Emma köpte mä sej häromdagen. Men i mitt liv prioriteras inte mathandling före nöjen. Jag bor nära både mamma, pappa å mormor.

Nu ger jag upp för idag. Tror jag.


miss 24 says goodnight.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: hahaha, jaaa varför gör man så??? man är ju lite knäpp alltså =)



va skönt att hästen är bättre. usch, finns inget jobbigare än när djur är sjuka, eller mår dåligt! Man känner sig så hjälplös

Postat av: Fegon

Du är inte bara smart, du är rolig också :P för bra för att vara sann? Eller, går det?

2008-05-20 @ 14:07:27
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback