Tur man är datasnille alltså.

Idag är jag ett datasnille utan dess like på jobbet. Jag fixar å donar mä kommunens hemsida å jag känner att jag kanske har valt helt fel inriktning egentligen. Jag kanske borde bli som MALIN. <- - dä ä en länk där, men jag har inte hunnit fixa rätt färg på dom än.
Varsågod Malin, gratis reklam!
Jag är en jävel på å klippa å klistra i alla fall, å så sparar jag å förhandsgranskar å beundrar mina verk. Å så ska jag hålla på till klockan 15.00.
Sen jäklar tar jag påsklov i 4 dagar!

Solen är på väg fram oxå ser jag.
Perfekt, då hinner jag mä lite ballehängi eftermiddag oxå.
Eller om jag fortsätter min grovstädning där hemma, igår skrubbade jag alla luckor mä svamp å diskmedel, dä skummade som satan, Å så gnodde jag rent ugnen å spisen mä stålull å putsade glasen å allt möjligt. Stålull är min bästa vän. Näst efter Ajax.

Jag har lunch å är inte ett dugg sugen på å åka tebax.
Jag tror jag ska ringa Milan å be å få öppna alla hans brev som ligger
här i hans lägenhet. Tror dä är räkningar faktiskt.


 


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback