Kommetera mä ert eget namn kan va ett tiiips!

..å förresten är dä fortfarande nån som kommenterar till folk i mitt namn..

Jag skulle faktiskt kunna göra dä själv annars, men för all del. Om nån tycker dä är så kul så kan jag ju bjuda på dä. Jag är ju inte så ego som dä låter.
Jag borde egentligen va sjukt tacksam eftersom jag inte hinner läsa  några bloggar alls längre knappt. Å jag kan inte heller typ för jag har alla inlagda i favoriterna på alkisdatorn som vägrar starta.
Yes, till slut svek den mej, den jäveln!

Imorrn fyller min blogg 2 år. TVÅ ÅR. Dä är helt galet!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Rösat på min blogg vem som passar bäst i klänningen.

Postat av: t0tta

Skriver i ditt namn? Vad är det för sjukt folk?? Grattis bloggen.

Ja, jag ska ta foton på huset... Kanske kan låna Bs kamera.. Min mamma ville också ha foton.



Vadå lägga ner bloggen? Är du hög? Du vet att droger är farligt va? :-)

2009-01-24 @ 16:35:56
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback