Vilken upptääckt!

Jag har upptäckt en grej. Nån skickar kommentarer i mitt namn te folk. Eller i alla fall till en blogg. Dä kan ju va skönt å slippa göra dä själv å sådär..speciellt eftersom jag inte har nån dator hemma nu. Tack för hjälpen, typ!
Man kan väl kolla upp vem dä är har jag för mej. Spännande!

På förmiddan idag har jag städat min lägenhet. Alla julgrejjer är borta, nu som först. Jag har ju inte bott där på några dar så jag har faktiskt inte hunnit.
..men nu är dä ordning på torpet..

Ikväll ska jag festa. Jejja å Jenny kommer hem te mej först å sen går vi två trappor bort till Kristin! Verkar kunna komma en jäkla massa folk. Dä blir ju roligt!




Publiken säger
Postat av: Fredde

Var är du? Jag har väntat på dig säkert tio minuter nu.

2009-01-18 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback