Ett litet äventyr!

Dom flesta av er vet ju vid dä här laget att jag har en spritt språngande galen katt här hemma. Jag har alltid haft min balkongdörr öppen så hon ska kunna va där ute, även när jag inte är hemma. Tills i Lördags. Då fick lilla fröken för sej å hoppa ner. Självmordskandidat. Min granne hade gått upp mä henne te pappa å frågat om det var hans katt..han sa nej å att han inte visste vems dä va. TUR att han kom på te slut att dä faktiskt va min katt!
Hon fick helt enkelt sova över hos pappa den natten.
Kattskrälle.

Nu får hon snällt pryda min inredning istället,
 om jag inte har tid å passa henne där ute.



Där ligger hon bra!


Här ligger hon bra så länge jag är hemma! Annars...

Jessica säger:
undra vad hon tänkte när hon flög ut..... weeeeeeha




Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback