Festival festival festival!

Sådär ja..nu har jag klarat två av fem dagar. Idag har jag däremot varit nära döden, jag förstår inte hur man kan bli så bakis! Helt sjukt. Jag börjar ordna upp mej själv nu å snart ska jag börja vässa på kvällens kalasform, Jag är sliten, jag är sjuk å jag är väldigt trött.
Men jag överlever förhoppningsvis.
Jag bor hos Tanja..men jag har inte lyckats sova här en enda natt än! Dä blir ju lixom inte riktigt som man har tänkt sej. Igår gick jag hela vägen från festivalen till Milan. Själv. Förlåt mamma, men jag klarade mej. Jag är skärpt å har ögon i nacken.

Mitt tänkta bandrekord går ju lite sådär. Jag lyckades se kings of leon igår, en kvart eller så. Dä räcker. Dä räknas som ett helt.
Ikväll SKA jag se Winnerbäck.

Å nu börjar mitt party. Men lite bilder skadar väl inte. Pics from yesterday!


Förfest at Tääänjahs!


Jag är lite kärleksfull mot Milan, Telluks köper öl å David å Kristin dricker den!


Å så tungan. Tungan är viktig, viktig som fan!

Publiken säger
Postat av: Malin

Åh, var lasse bra? Vill med se!!

2009-07-10 @ 14:46:08
Postat av: Anonym

Jag såg inte dig på Winnerbäck igår :P Blev ju fullt i Teaterladan och jag och min kille kom preciiiiiis in! Vi köade i typ tjugo minuter eller nåt men det var det värt, så jäkla bra spelning, så bra Lasse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback