Ge mej mat, så kommer jag.

Marie säger:

vill du ha mat

Eliin säger:
beror på vad för mat

Marie säger:

lasagne

Eliin säger:
utan lök eller med lök?

Marie säger:

utan

Eliin säger:
vilken tid?

Marie säger:

klocka två

Eliin säger:
okej. jag tror jag vill ha d

Marie säger:

va bra du enda sättet o locke hit dig ä mä sprit o mat

Eliin säger:
helt korrekt!

Dä va ett bra tag sen sist jag såg lilla mami. Jag vet faktiskt inte ens när dä va om jag ska va ärlig. Mormors kalas kanske?
Å ändå tar det typ tre minuter å gå!



Publiken säger
Postat av: Sofia

haha hon skulle bli överlycklig ;D vem vet, nån gång kanske jag tar mitt pick o pack ner till det småe landet!

Postat av: Kotteby

Check, Elin.

tack!

=)

2009-07-16 @ 23:46:33
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback