Jäklar i min låda!

..dä där mä spritförbud va tydligen inget för mej ändå..
Jag råkade svänga mina lurviga på Harrys igår. Eller, vi satt mest där.
Va på rockbaren först..där va väldigt..rött. Sen gick vi te kära kära Harrys.
Where we belong!

Vi hade lite gymnasiereunion. Lövely! Inte ofta vi ses nu för tiden!

Malin å Kristin va här♥

Spurre å Micke va här.


Å Tony kom till slut!

Stålhagsskolan i Hultsfred..alla tiders 3 år!


Å såklaaart va Curly här!


Å så jag å lilla Signe. Vi bor ju faktiskt här.


Dubbeltoan har fått nya pappershållare. Dä händer grejjer på dä där Harrys.


Rockbaren. Spurre matchar inredningen bra mä sina brallor typ.

Det var allt för denna gången.
Ikväll kanske jag ska till Öland å partajja i Borgholm.
Halva priset såhär på söndagar. Fantastiskt bra.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback