Lasse..ikväll är dä du å jag!

Två band igår. The Killers och Takida. 3 sammanlagt alltså.
Däremot Lasse missade jag. Jag va där, men jag orkade inte trängas så jag gick.
Dä va jävligt blött, jävligt halt å jävligt kallt!

Ikväll SKA jag se Lasse. 20.30 på pampas. Jag vet att jag har sagt dä förr.
Men jag känner på mej att tonight is the night!

Å jag längtar till Thåström imorron! Aah♥

Nu ska jag jobba på å bli pepp. Jag är en gnutta sliten!


Dom säger att det ska synas när man är på festival.
Geeegggaa!


Mycke roligt. Dom tejpade, jag drog bort. Pain!


Lovely Lovely DJ J å jag fick lite kvalitetstid igår♥


Norska biffen som jag fick öl å cider av. Muchos gracias.


Jag trooor att dä här ska va Killers!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback